INGATKAN MEREKA BERILMU DAN BAIK TUTURKATA ......

Selepas BERSATU diluluskan pendaftarannya aku buat permintaan menjadi rakan (Add Friend) kepada facebooker2 BERSATU yang menggunakan logo ciplak BERSATU. Daripada 100 lebih yang aku add fren cuma 15 orang je yang nak fren dengan aku.

Tujuannya cuma nak berbicara mengenai isu2 yang aku post dengan mereka. Sebab mereka kata mereka bagus, berilmu, berfakta, berfikiran positif, berpendirian, boleh membezakan mana yang baik dan mana yang buruk, berhemah, berbudi bahasa dan sebagainya. Orang UMNO selama ini dilabel sebagai bodoh, pak turut, auta, pemakan dedak dan lain2 yang buruk2.

Tetapi rupanya indah khabar dari rupa ...... Bila aku post satu2 isu .....
Bila mereka buka mulut je ..... memaki
Bila mereka buka mulut je ..... menghina
Bila mereka buka mulut je ..... mencarut
Bila mereka buka mulut je ..... mencaci
Bila mereka buka mulut je ..... mencerca

Tak ada pun fakta atau bukti yang dapat membuktikan isu2 yang aku post salah dan tuduhan semata2 ....

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana