Kenapa Tun M digelar MAHAZALIM oleh pembangkang satu ketika dahulu .....?

Mungkin ini salah satu kezaliman yg dilakukan oleh Tun terhadap rakyat sehingga menyebabkan kerugian kepadanya. Dia ditangkap, dipenjara tetapi akhirnya didapati tidak bersalah.

Nallakaruppan mahu menyaman Tun M kerana telah menzaliminya dan menyebabkan kehilangan 3 jawatan sedangkan dia didapati tidak bersalah .....
“Saya mahu menuntut ganti rugi atas segala kehilangan yang telah dialami, Oleh kerana Dr. Mahathir tidak sukakan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan saya kawan baik Anwar pada ketika itu, saya telah ditangkap dan dipenjarakxan, bukannya atas tuduhan memiliki peluru pistol tanpa permit.

“Setelah diputuskan tidak bersalah dan dibebaskan, saya telah kehilangan semua terma­suk ketiga-tiga jawatan tertinggi saya. Dr. Mahathir telah meme­rangkap saya sehingga menjadi buruan polis. Beliau adalah puncanya,” katanya dalam sidang akhbar di sini hari ini.

Alangkah zalimnya beliau ditangkap dan dipenjara hanya kerana dia berkawan dengan Anwar Ibrahim. Selepas didapati tidak bersalah beliau telah dibebaskan tetapi beliau telah kehilangan 3 jawatan besar.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana