TINDAKAN SAMAN TERHADAP YB MOHD RAFIZI RAMLI

Ingin saya maklumkan bahawa hari ini peguam saya telah memfailkan tindakan undang-undang (saman) di mahkamah terhadap YB Mohd Rafizi Ramli ke atas tohmahan serta fitnah beliau ke atas saya mengenai isu transaksi perniagaan yang dilakukan oleh MARA baru-baru ini.
Tindakan ini diambil setelah tempoh yang saya berikan kepada beliau untuk memohon maaf dan menarik balik kenyataan telah tamat.

Ingin saya tegaskan di sini bahawa dakwaan beliau itu adalah tidak betul dan berniat jahat terhadap saya serta Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.

Saya membuat keputusan ini atas dasar menegakkan kebenaran dan mempertahankan maruah insititusi Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia serta jawatan yang telah diamanahkan kepada saya.
Sekali lagi ingin saya ingatkan kepada semua bahawa Pemuda UMNO dan saya sendiri menyokong serta menggalakkan perdebatan sihat, perbezaan pendapat serta percambahan idea namun kita tidak boleh biarkan budaya pembohongan serta penipuan berleluasa kerana ini akan merosakkan suasana berpolitik di negara kita ini.

Berani kerana benar maka beranilah mencari kebenaran.
Sekian.

Khairul Azwan Harun
Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana