Tangkap PM...MB Negeri Sembilan nafi itu rakaman suaranya...Video Live Orang Tak Percaya...Inikah Pula Suara?

Kalau dengar rakaman suara ini yang disebar di media sosial...jangan percaya.

Suara itu antara lain gesa polis tangkap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak pasal isu 1MDB.

Menteri Besar Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hassan Khamis mengeluarkan satu kenyataan menafikan itu adalah suaranya.

”Saya menafikan sekeras-kerasnya dakwaan tidak berasas dan tohmahan oleh pihak tertentu kononnya rakaman audio mengenai YAB Perdana Menteri, Datuk Seri Najib bin Tun Haji Abdul Razak yang memuatkan kenyataan oleh seorang individu yang sedang viral di media sosial sekarang adalah dari suara saya.

“ Saya ingin menegaskan bahawa saya tidak ada kena mengena langsung dengan rakaman audio itu, apatah lagi dengan pengakuan individu itu.

“ Buktinya kerana ada penipuan fakta dimuatkan dalam rakaman berkenaan, terutama latar belakang bapa kepada individu terbabit ialah seorang guru, sedangkan Allahyarham ayahanda saya bukan seorang guru.

“Pihak yang membuat dakwaan ini sememangnya berniat jahat terhadap saya, cuba mengelirukan rakyat dan mahu melaga-lagakan saya dengan pemimpin-pemimpin lain, baik di dalam parti UMNO mahupun dalam kerajaan.“Saya menggesa semua pihak supaya tidak mudah percaya dengan pembohongan dan fitnah yang dilemparkan oleh pihak tidak bertanggungjawab terhadap saya,”katanya dalam kenyataan itu.

ps...Jangan risau MB sekarang ni macam-macam scam, skandal, slander ada dalam blogs, tak payah respond lah mereka tu kita tahu pencacai Anwar atau pembangkang. biar mereka salak gunung tidak akan runtuh. bloggers yang idak bertanggung jawab ini macam anjing liar tidak berlesen.adakala kita dengan bunyi salakan tetapi anjingnya tak nampak.nama pun fitnah Allah tidak akan redha sama sekali.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana