Anwar Optimis Pakatan Kekal Selepas Dipenjara...Jangan Mimpi Lah ANWAR

KUALA LUMPUR 30 Jan - Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan bahawa Pakatan Rakyat tidak akan berpecah walau beliau dihumban ke penjara.

Katanya tiada apa yang perlu dibimbangkan sekalipun jika keputusan kes Liwat II pada 10 Februari ini tidak memihak kepadanya.

Beliau juga meminta Menteri Besar Selangor Azmin Ali bertindak "lebih berani" untuk membawa perubahan lebih baik dalam Pakatan.

"Tiada ada sesiapapun yang mahu ke penjara. Saya pun tidak mahu ke penjara... Tetapi ada yang mengatakan Anwar berada dalam penjara bermasalah, Anwar di luar pun bermasalah, tapi akhirnya saya lihat dari sudut yang positif.

"Rakyat cenderung untuk melupakan bahawa saya sudah berada dalam penjara apabila Pakatan kuat, sudah tentu bukan dengan nama Pakatan Rakyat, tetapi konsep gabungan ini luas, jadi ini bukan sesuatu yang baru.

"Ada yang berkata saya masuk penjara mungkin boleh menguat dan mengukuhkan Pakatan, kerana akan menjadi titik menyemarakkan orang ramai. Jadi saya selalu melihatnya dalam positif," katanya.

Anwar yang juga ketua umum PKR dilapor berkata demikian dalam wawancara eksklusif disiarkan lidah parti DAP, The Rocket.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana